Juliána Melišová- Tipy ako sa udržať fit

Každé ráno vstávate s pocitom viny, že včera ste na večeru zjedli namiesto vyváženej zdravej večere fast food? Návaly hladu sú známe mnohým ženám, a preto vám prinášame pár tipov ako sa udržať počas dňa v pohode.

1. Dajte si pozor na svoj pitný režim
Nezabúdajte, že hlad je častokrát prezlečený smäd. Preto shaker či fľaša s vodou alebo BCAAčkami by mala byť súčasťou vašej kabelky.  Uprednostňujte čistú vodu alebo čaje. Bublinkové minerálky spomaľujú hydratáciu a sladké vody podporujú pocit smädu.

2. Vždy majte niečo po ruke
Nerada počujem výhovorku „nemala som čas“, „celý deň som sedela v aute“, „počas meetingu som mala čas len na obed“. Čo je vašou prioritou? Zdravie? Ak áno nedovoľte, aby čokoľvek obmedzilo čas vášho jedla. Jablko, proteinová tyčinka, protein, tuniak, oriešky a pod. Možností je veľa, dokonca viac ako výhovoriek.

3. Venujte sa výhradne vášmu jedlu
Keď máte čas obeda, neriešte si pracovné telefonáty, meetingy alebo facebook. Spravte si chvíľu pre seba. Vnímajte čo jete, vychutnávajte a dajte si na to čas! Neponáhľajte sa, nech váš mozog stihne spracovať signál o tom, že jete a váš žalúdok je dostatočne zasýtený.

4. Tuk je tvoj priateľ
Nevyhýbajte sa plnotučným produktom. Kvalitný jogurt vás zasýti na dlhšiu dobu ako nízkotučný variant. Orechy, avokádo, žĺtka – vajíčka, rôzne druhy olejov. Áno, všetko toto môžete jesť v rámci racionálnej výživy.

5.Vykašlite sa na výťahy
Keď ste stále v kolobehu, zrušíte si tréning, lebo náhodou vám do toho prišiel obed s kamoškou, skúste obchádzať výťahy. Nahraďte lenivosť aspoň miernou aktivitou a to tak, že si z dvoch variant vyberiete vždy tú lepšiu – schody.

6. Prehrešky?
Nie sme stroje, a aj tie úžasné sladkosti a slanosti si občas nechceme nechať ujsť. Fakt je, že ak sa stravujete racionálne, teda vyvážene a pestro, neresti vám toľko chýbať nebudú. No romantická večera, priateľská grilovačka, či večer pri vínku každý druhý až tretí týždeň nič nepokazí. Myslite len na to, že všetko s mierou.

7. Partner a rodina
Vtipné klientky chcú vymeniť rodinu, aby konečne mohli jesť ako treba. No keďže sme gazdiné v domácnosti zväčša my ženy, skúsme „nenápadne“ variť zdravšie. Moja skúsenosť hovorí, že aj tak si to nik ani nevšimne a ešte dostanete aj pochvalu. 

 

Foto: Instagram



Reklama

Poznáte SAKFST pravidlá platné pre bikinifitness?

Chystáte sa súťažiť v nominácii bikinifitness? A poznáte pravidlá? Popis - úvodná informácia!

Postup premeny - zo 77kg vážiacej maminy bikinifitnesska

Ukážeme vám, ako sa aj vy môžete zo 77kg vážiacej maminy zmeniť na úspešnú bikinifitnessku!

Tatiana KOŽUCHOVÁ - urobme si fitnessburger!

Úspešná fitnesska vám ukáže, ako navariť chutné jedlo vhodné aj pre bikinifitnessky. Dnes to bude fitnessburger! Videoklip!