Tipy na rýchle sladké raňajky z vločiek

Ako spraviť vaše raňajkové vločky kreatívnejšie, zaujímavejšie a stále zdravo a chutne? Alica HEVEROVÁ vám to ukáže. 

Si už unavená z jedenia tých rovnakých raňajok každé ráno stále dookola? Nemáš už žiadnu inšpiráciu na vymýšľanie nových receptov? Práve preto vám prinášame nový článok o ľahkých, no nie klasických, či nudných tipov na chutné raňajky.

Banánová ovsená kaša

INGREDIENCIE:

  •  50g ovsených vločiek
  •  200ml mandľového mlieka
  •  1 banán (roztlačený)
  •  ½ čl vanilky
  •  ½ čl škorice
  •  pár pekanových orechov
  •  štipka soli

INŠTRUKCIE: Roztlač banán. Daj všetky ingrediencie do hrnca a daj na platničku. Priveď kašu do varu a občasne miešaj okolo 3-5 minút, dovtedy kým nebude kaša hustá podľa vlastnej predstavy. Ak ju máš rada redšiu, kľudne prilej trocha mlieka. Na vrch môžeš ešte posypať trocha škorice a dať zopár orieškov. Podávaj ihneď.

Nočné kakaové vločky s bobuľovým ovocím

INGREDIENCIE:

  •  50g vločiek
  •  3 čl kakaového prášku
  •  ½ bieleho gréckeho jogurt
  •  200ml nesladeného mandľového mlieka
  •  1 čl medu
  •  1 čl chia semienok
  •  jahody/ čučoriedky/ maliny/ banán

INŠTRUKCIE: Zmiešaj všetky ingrediencie a daj ich do zaváraninového pohára. Ak chceš mať z tohto chutného diela aj umelecké dielo, kľudne sa s tým pohraj. Tento recept je veľmi lahodiaci tak ako chuťovým pohárikov, tak i oku. Na spodok môžeš podávať jahody, ako ďalšiu vrstvu môžeš dať vločky, na to zopár orechov. Následne môžeš znova dať do pohára vločky, potom čučoriedky a tak ďalej. Fantázii sa v tomto prípade medze nekladú. Napokon pohár zavri a vlož do chladničky aspoň na 2 hodiny, ak ich robíš deň vopred, tak ich nechaj v chladničke cez noc a vychutnaj si ich ráno. Vtedy kľudne pridaj ešte pár lyžičiek mlieka, pretože cez noc vločky ešte pohltia tekutinu. Pokrm jedz studený, nezohrievaj ho.

Jablkové palacinky

INGREDIENCIE:

  •  1 veľké jablko
  •  50g pomletých vločiek
  •  1 čl prášku do pečiva
  •  1 čl škorice
  •  2 vajcia
  •  200ml kokosového mlieka
  •  stévia
  •  2 čl kokosového oleja

INŠTRUKCIE: Najprv rozpáľ panvicu s trochou kokosového oleja. V miske zmiešaj všetky suché ingrediencie a následne pridaj aj tie mokré. Keď je panvica rozpálená tvaruj na nej palacinky. Každú stranu praž jednu minútu. Ako dekoráciu použi zopár na drobno nakrájaných jabĺčok s trochou medu alebo javorového sirupu.

Galaktická kaša

INŠTRUKCIE:

  •  50g pomletých vločiek
  •  200 ml mlieka
  •  štipka škorice
  •  1 pl nasekaných pistácií
  •  100g čučoriedok
  •  stévia
  •  1 čl arašidového masla

INŠTRUKCIE: Vysyp vločky do misky, zalej mliekom a vlož do mikrovlnky na 2-3 minúty. Vytiahni misku, pokvapkaj stéviou a premiešaj. Ozdob Pistáciami, arašidovým maslom, čučoriedkami alebo semienkami.Všetko podľa vlastnej chuti.

Tekvicová kašička s vaječnými bielkami

INGREDIENCIE:

  •  50 g ovsených vločiek
  •  200 ml mandľového mlieka
  •  ½ plechovky tekvice
  •  2 čl javorového sirupu
  •  štipku vanilkového extraktu
  •  štipku tekvicového alebo perníkového korenia
  •  štipku soli
  •  3 vaječné bielka
  •  15 polovičiek pekanových orechov

INŠTRUKCIE: V hrnci zohrej vločky, mandľové mlieko, 50ml vody, tekvicu, sirup, vanilku, korenie a soľ. Priveď kašu do varu a následne stlm oheň a za občasného miešania var 5-7 minút. Potom odstav z ohňa. V miske vyšľahaj bielka a pomaly ich do kaše vmiešavaj. Následne var ešte 2-3 minútky na miernom ohni.



Reklama

Tatiana KOŽUCHOVÁ - urobme si fitnessburger!

Úspešná fitnesska vám ukáže, ako navariť chutné jedlo vhodné aj pre bikinifitnessky. Dnes to bude fitnessburger! Videoklip!

Poznáte SAKFST pravidlá platné pre bikinifitness?

Chystáte sa súťažiť v nominácii bikinifitness? A poznáte pravidlá? Popis - úvodná informácia!

Postup premeny - zo 77kg vážiacej maminy bikinifitnesska

Ukážeme vám, ako sa aj vy môžete zo 77kg vážiacej maminy zmeniť na úspešnú bikinifitnessku!