Zapečené sendviče s rukolovým šalátom aj pre vegetariánov

Tip na jednoduchý olovrant v podaní redaktorky BikiniFitness.sk, Kristíny HORKOVIČOVEJ.

Vďaka nízkemu kalorickému obsahu je rukola veľmi vhodným doplnkom stravy pri najrôznejších diétach. Neobsahuje tuk ani sacharidy. Je prospešná pre zdravie nielen vďaka vitamínom a minerálom, ale aj obsahu bielkovín a vlákniny.

Rukola obsahuje

  • Vitamíny A, B, C, E a K
  • Vápnik
  • Horčík
  • Fosfor
  • Draslík
  • Omega3 mastné kyseliny

V rukole je viac vitamínu C a betakaroténu ako v iných listových zeleninách. Tiež obsahuje unikátne množstvo vitamínu K, ktorý zabraňuje poškodeniu mozgových neurónov. Jej konzumácia môže tiež poslúžiť ako prevencia pred vznikom Alzheimerovej choroby. Vitamín K je zas dôležitý pre pevné a zdravé kosti a tiež pomáha pri tvorbe glykoproteínov potrebných pre normálnu zrážanlivosť krvi.

Počet porcii: 2
Čas prípravy: 5 minút + 8 minút zapekanie
Ingrediencie:

 

Postup:

  • Na plátky ovseného chleba si naukladáme plátky light mozarelly, nasekané sušené paradajky a nakrájané olivy
  • Takto pripravené chlebíky si dáme do vyhriatej rúry na 220 ̊C zapekať na 8 minút
  • Zatiaľ si pripravíme rukolový šalát
  • Rukolu osolíme, okoreníme, pridáme šťavu z polky citróna a premiešame

Dobrú chuť!

Foto:
Archív Kristíny Horkovičovej



Reklama

Tatiana KOŽUCHOVÁ - urobme si fitnessburger!

Úspešná fitnesska vám ukáže, ako navariť chutné jedlo vhodné aj pre bikinifitnessky. Dnes to bude fitnessburger! Videoklip!

Postup premeny - zo 77kg vážiacej maminy bikinifitnesska

Ukážeme vám, ako sa aj vy môžete zo 77kg vážiacej maminy zmeniť na úspešnú bikinifitnessku!

Poznáte SAKFST pravidlá platné pre bikinifitness?

Chystáte sa súťažiť v nominácii bikinifitness? A poznáte pravidlá? Popis - úvodná informácia!