Krása, zdravie

Imunita – čo to je a ako ju posilniť?

Viete ako vyzerá náš imunitný systém? Imunita je u každého z nás iná a individuálna na základe toho, s akými chorobami sa človek doposiaľ stretol. Čo ale pre ňu môžeme urobiť? Jednoznačne – posilniť ju. A čo jej škodí? Na túto tému sa podrobnejšie pozrela Andrea FEDOROVÁ.

Fitness svet nie je povrchný: Aj ľudia z tohto odvetvia vedia pomáhať

Svet je k ľuďom často krutý a o svete fitness panuje mienka, že sú to ľudia namyslení a povrchní. Napriek tomu dokážu pomáhať. Ako? Prečítajte si článok.

Hyperlordóza v bikinifitness – aký môže mať dopad na naše zdravie?

Nám ženám, ktoré rady cvičíme, by tento pojem rozhodne nemal uniknúť. Ako má vyzerať správne držanie tela a čo slovo hyperlordóza znamená? Prečo je nebezpečná obzvlášť pre fitnessky? Na túto problematiku sa pozrela Andrea FEDOROVÁ.

Prečo je potrebná regenerácia?

Regenerácia musí byť súčasťou tréningového procesu každého cvičenca. Prečo? Naše svaly ju jednoducho potrebujú, aby dokázali rásť. Viac sa dočítate v článku Sone KOCLUNOVEJ. 

Diastáza – postrach žien aj mužov

Počuli ste už o diastáze? Viete, čo tento termín označuje? Čo tento jav spôsobuje, u koho sa najčastejšie vyskytuje a ako ho treba riešiť? Všetko sa dozvieš v tomto článku.

Ako na zdravé kĺby a prečo by sme im mali venovať pozornosť?

Andrea FEDOROVÁ sa za vás pozrela na problematiku zdravých kĺbov. Prečo by ste sa teda Ako na zdravé kĺby a prečo by sme im mali venovať pozornosť? o svoje kĺby mali príkladne starať? 

Čo spôsobuje zadržiavanie vody v podkoží?

Čo spôsobuje zadržiavanie vody v podkoží? Barbora LABUDOVÁ to zisťovala za tie z vás, ktoré tento pocit poznajú. 

Hydratácia: Je pri tréningu naozaj taká dôležitá?

Trénujete aj počas horúcich letných dní? A dbáte aj na dostatočný príjem tekutín? Pozrime sa spolu na správnu hydratáciu a kroky ako prijať viac tekutín. 

Káva a jej vplyv na fyzický výkon

Ako môže káva a samotný kofeín ovplyvniť váš výkon na tréningu? Ktoré mýty o káve sú pravdivé a čomu by ste už radšej nemali veriť? Povie Barbora LABUDOVÁ. 

Ako docieliť krásnu a zdravú pokožku?

S blížiacimi sa súťažami má stále viac pretekárok problém s unavenou pokožkou. Ako docieliť krásnu a zdravú pokožku? 

Ako prežiť sviatky bez obmedzení a zároveň bez výčitiek?

Sviatky sú spojené s množstvom dobrého jedla. Dajú sa prežiť aj bez výčitiek a udržaným progressom? Barbora LABUDOVÁ vám to vysvetlí. 

Čo ovplyvňuje kolísanie hmotnosti?

Aj vy patríte medzi ženy, ktorým dokáže číslo na váhe zlepšiť alebo zničiť deň? Barbora LABUDOVÁ vám povie, čo ovplyvňuje zmeny čísiel na váhe a prečo nie sú až tak dôveryhodné. 

Aj ty chodíš na nočné výlety do chladničky?

Čo robiť s nočnými výletmi do chladničky, ktoré prídu, keď vás prepadne "vlčí" hlad? Alica HEVEROVÁ píše práve o tomto probléme. 

Musím mať spravené prsia, ak chcem byť úspešná vo fitness?

Augmentácia pŕs je častým zákrokom u žien, ktoré súťažia medzi bikini fitnesskami. Je to však potrebné? Barbora LABUDOVÁ spracovala článok! 

Prečo je spánok taký dôležitý?

Spánok je dôležitý. Prečo mu často nevenujeme toľko pozornosti, ako by sme mali? 

Syndróm polycystických vaječníkov (PCOS)

Možno ho máte aj vy. A možno ovplyvňuje aj vašu prípravu- ako súvisí syndróm polycystických vaječníkov s bikinifitness? Čítajte v článku Barbory Labudovej.

Ovplyvňuje menštruačný cyklus silové tréningy žien?

Vojnu proti hormónom možno nevyhráme, no môžeme sa naučiť dosť na to, aby sme z tréningov vyťažili maximum. Ako je to teda s našim menštruačným cyklom a tréningami? 

Je hormonálna antikoncepcia vhodná pre silovo trénujúce ženy?

Hormonálna antikoncepcia a silový tréning? Áno, alebo nie? O vplyvoch hormonálnej antikoncepcie na rast svalovej hmoty a silový výkon žien.

Radka SZOMBATHOVÁ - ako sa správne nalíčiť na súťaž?

Radka SZOMBATHOVÁ, odborníčka na súťažný make-up, vám v článku vysvetlí, ako sa čo najlepšie nalíčiť na súťažné pódium a čomu sa rozhodne vyhnúť. Čítajte! 

Ako sa stať ranným vtáčaťom za 4 týždne

Kvalitne sa vyspať a ráno vstať plný energie, nemusí byť iba akýmsi prianím, ale každodenným zvykom.