Výživa

Sú umelé sladidlá naozaj smrť?

O sladidlách sa toho popísalo už mnoho. Tak teda sú alebo nie sú zabijakom? Ako sa delia? Povie Andrea FEDOROVÁ. 

Ghrelín - hormón hladu, ktorý ťa ovplyvňuje viac, ako si myslíš

Ako dobre poznáš svoje telo? Vieš, že existuje hormón, ktorý zodpovedá za tvoj pocit hladu? Ako funguje a čo všetko je dobré o ňom vedieť? Dozviete sa v dnešnom článku od Andrey FEDOROVEJ.

Zemiaky vs. bataty – čo je lepšia voľba?

Ješ častejšie bataty alebo zemiaky? Vieš, ktoré sú pre tvoje telo lepšie a aké majú oba druhy výhody? Povie ti Barbora LABUDOVÁ v tomto článku. 

BCAA - kedy ich potrebuješ a čo to vlastne je?

BCAA - sú skutočne zázrakom, alebo len doplnkom stravy, ktorý môže istým športovcom pomôcť? Povie ti v dnešnom článku Andrea FEDOROVÁ. 

Pravda o superpotravinách 2. časť

Superpotraviny- toľkokrát skloňovaný pojem, ktorý je však pre mnohých nejasný. Aká je teda pravda o superpotravinách zistila Barbora LABUDOVÁ. 

Prečo sú vitamíny a minerály dôležité aj pre športovkyne?

Vitamíny a minerály- dôležitá súčasť nášho tela, na ktorú často zabúdame. Prečo a koľko ich potrebujeme? Ktoré vitamíny sú pre naše telo nevyhnutné? Povie Soňa KOLCUNOVÁ. 

Pravda o superpotravinách 1. časť

Superpotraviny- toľkokrát skloňovaný pojem, ktorý je však pre mnohých nejasný. Aká je teda pravda o superpotravinách zistila Barbora LABUDOVÁ. 

IIFYM - zázrak alebo racionálny prístup k strave?

Už ste niekedy videli skratku IIFYM a nerozumeli ste jej? Čo tieto písmenká znamenajú a prečo sa ich niektorí držia a nedajú na tento prístup k strave dopustiť? Ozrejmí Barbora LABUDOVÁ. 

Intermittent Fasting - komplexný pohľad na prerušované hladovanie 1. časť

Je Intermittent Fasting naozaj jediným a najefektívnejším riešením pre mužov a ženy zo sveta fitness/bodybuildingu? Kde sú jeho silné a kde slabé stránky? 1. časť

Káva a jej vplyv na fyzický výkon

Ako môže káva a samotný kofeín ovplyvniť váš výkon na tréningu? Ktoré mýty o káve sú pravdivé a čomu by ste už radšej nemali veriť? Povie Barbora LABUDOVÁ. 

Kedy a koľko proteínu prijať, ak chcem nabrať svaly?

Kedy a koľko proteínu prijať, ak chceme my, ženy, naberať svalstvo? Ďalší článok zo sveta proteínov od Sone KOLCUNOVEJ sa zaoberá práve touto problematikou. 

Ktorá múka je pre naše telo najlepšia?

Múka - strašiak alebo kamarát? Aké alternatívy môžeš zvoliť ak sa chceš vyhýbať pšeničnej múke a aké majú výhody? Povie Barbora LABUDOVÁ. 

Rastlinné proteíny – čo skrývajú a kedy po nich siahnuť?

Rastlinný proteín je dobrou náhradou živočíšneho najmä v prípade intolerancií alebo alergií. Čo sa v rastlinných proteínoch skrýva? Povie v článku Soňa KOLCUNOVÁ. 

Typy proteínov - aké sú medzi nimi rozdiely a ktorý vyhovuje práve vám?

Aké typy proteínov sú najčastejšie na trhu a ktorý najlepšie spĺňa vaše požiadavky? Zistíte to v článku od Sone KOLCUNOVEJ.

Aké doplnky výživy potrebujem, keď cvičím?

Potrebujeme súrne doplnky stravy, keď začneme cvičiť? Ako a kedy užívať doplnky výživy? Na túto tému si posvietila redaktorka portálu Barbora LABUDOVÁ. 

Tipy na zdravšie štedrovečerné menu

Vedeli ste, že klasický majonézový šalát sa dá spraviť na nerozoznanie a bez majonézy? Alebo vám majonézový šalát nechutí a vy neviete akú alternatívu zvoliť? Barbora LABUDOVÁ vám pomôže. 

Ako prežiť sviatky bez obmedzení a zároveň bez výčitiek?

Sviatky sú spojené s množstvom dobrého jedla. Dajú sa prežiť aj bez výčitiek a udržaným progressom? Barbora LABUDOVÁ vám to vysvetlí. 

Zdravé vianočné maškrty

Napečte aj vy zdravšie verzie tradičných vianočných maškŕt. Avšak pozor, nie sú bez kalórií! 

Zdravé sviatočné recepty pod 200kcal

Hľadáte zdravé sviatočné recepty? Alica HEVEROVÁ vám pomôže s dezertami, ktoré sú chutné a zároveň nemajú veľa kalórií!

Aj ty chodíš na nočné výlety do chladničky?

Čo robiť s nočnými výletmi do chladničky, ktoré prídu, keď vás prepadne "vlčí" hlad? Alica HEVEROVÁ píše práve o tomto probléme.