Výživa

Sú raňajky naozaj najdôležitejším jedlom dňa?

Aké majú raňajky v skutočnosti účinky na naše chudnutie a zdravie?

Lepok- zbytočný strašiak?

Je skutočne lepok zabijak? Ovplyvňuje negatívne naše zrdavie? A čo to vlastne ten strašiak - glutén je?

Koláčik z cottage chees-u vhodný napríklad na raňajky

Ak sa Ti nechce jesť cottage cheese na slano, skús tento výborný a šťavnatý koláčik.

Špaldové cestoviny s kuracím mäsom

Tip na chutný obed od redaktorky BikiniFitness.sk, Kristíny HORKOVIČOVEJ - špaldové cestoviny s kuracím mäsom.

Zapečené sendviče s rukolovým šalátom aj pre vegetariánov

Tip na jednoduchý olovrant v podaní redaktorky BikiniFitness.sk, Kristíny HORKOVIČOVEJ.

Recept na vynikajúce špaldové žemličky

Kristína HORKOVIČOVÁ, redaktorka BikiniFitness.sk vám prináša inšpiráciu na zdravú variantu vášho obľúbeného pečiva.

Banánovo-škoricové muffiny z ovsených vločiek

Kristína HORKOVIČOVÁ, redaktorka BikiniFitness.sk si pre vás na tento týždeň pripravila recept na sladký banánovo-škoricový muffin.

Tvarohový cheesecake s lesným ovocím

Kto by nemiloval cheesecake? A ak je k tomu pripravený zo zdravých surovín, nemusíte mať kvôli maškrteniu výčitky!

Vianočné linecké keksíky

Kristína HORKOVIČOVÁ, redaktorka BikiniFitness.sk, pre vás pripravila zdravú verziu starých dobrých lineckých koláčikov.

Rýchla a jednoduchá polievka z Hokkaidó tekvice

Obľúbená tekvicová polievka bez smotany v podaní Kristíny HORKOVIČOVEJ, redaktorky BikiniFitness.sk.

Dva rýchle fit recepty na chutný obed alebo večeru

Prostredníctvom týchto fit receptov vám chcem ukázať, že zdravé recepty sú rýchle, jednoduché a navyše neskutočne chutné.

Bielkoviny... koľko, z čoho a kedy?

Platí, že čím viac bielkovín, tým viac svalov? Kedy a koľko by sme ich mali jesť?

Sladké bez výčitiek? Aké sú možnosti?

Dnešná doba je plná šokujúcich správ. Často spomínaným pojmom sú aj umelé sladidlá. Sú naozaj tak škodlivé pre naše zdravie?

Juliána MELIŠOVÁ- Obedy ako plnohodnotné jedlo

Pokojný obed s priateľmi, či rodinou, starostlivo pripravené, pekne naaranžované. Toto je u väčšiny ľudí a aktívnych športovcov skôr výnimkou ako pravidlom.

Juliána MELIŠOVÁ - pitný režim počas tréningu

Aký dopad môže mať na zdravie športovca zanedbaný pitný režim? A koľko tekutín by ste počas tréningu mali vypiť? Radí Juliána MELIŠOVÁ.

Juliána Melišová - vitamíny a minerály do vrecka

Minerály a vitamíny - najviac zanedbávaná zložka potravy nielen u športovcov, ale aj u bežných ľudí. Ako sa v nich orientovať?

Juliána MELIŠOVÁ- Čo sú bielkoviny a ich pomer vo vašom jedálničku

Čo je hlavnou funkciou bielkovín, a aké množstvo tejto makroživiny by mala správne vaša diéta obsahovať?

Sacharidy – jednoducho, stručne a prakticky

Po tukoch tu máme ďalší strašiak - sacharidy a s nimi spojený nástup zimomriavok, prípadne strach z priberania. Opäť veľmi známe mnohým ženám, ale aj trénerom.

Pečené kurča s medovo- horčicovou omáčkou

Okrem zdravotných benefitov je na diétnej a zdravej strave najkrajšie a najlákavejšie asi to, že nikdy nie je časovo náročné ju pripraviť. Inak to nie je ani v tomto prípade a uvidíte, že medovo- horčicové kurča si zamilujete rovnako ako my.

Tatiana KOŽUCHOVÁ - rýchly obed a fitness koláčik

Úspešná fitnesska vám ukáže, ako navariť chutné jedlo vhodné aj pre bikinifitnessky. Dnes to bude pizza! Videoklip!